Wij hebben op dit moment een storing in onze telefonie. U kunt ons wel bellen op 06-14574048 of 06-26244145 of e-mailen: info@wmomo.nl

De Buurthulpcentrale

Hulpvragen matchenDe applicatie Buurthulp brengt mensen die een hulpvraag hebben in contact met mensen die hulp kunnen bieden. Een marktplaats voor wijkbewoners. De applicatie kan als complete website fungeren met bijv. een agenda en/of nieuwsoverzicht per wijk.


De buurthulpcentrale wordt vaak naast onze vrijwilligersvacaturebank gebruikt maar is ook naast uw eigen website te plaatsen in uw eigen huisstijl.

Binnen de applicatie kan het hoofdmenu via het CMS worden uitgebreid met extra hoofdpagina's en subpagina's, is er een algemeen contacformulier aanwezig en kan er een agenda- en nieuwsmodule worden geactiveerd. Tevens kan de Vrijwilligersacademie als één platform met onze Vrijwilligersvacaturebank en Buurthulpcentrale (informele hulpvragen) fungeren. De applicaties zijn zeer gebruiksvriendelijk op mobiele telefoons.

Hoe werkt de buurthulpcentrale
  • Een particulier meldt zich aan en plaatst een vraag/aanbod binnen een rubriek.
  • Particulieren zoeken binnen deze vragen/dit aanbod (advertenties) en kunnen hierop reageren.
  • Reageren op een vraag of aanbod kan zonder dat er een account/profiel is aangemaakt.
  • Er kan direct contact worden gemaakt via e-mail/telefoon.
  • Matches kunnen evt. worden gemaakt binnen de wijk (op postcode).
  • Wanneer een particulier een account heeft aangemaakt kunnen vragen en/of aanbod én reacties daarop worden bekeken en beheerd binnen het account.
  • Organisaties kunnen een profiel aanmaken en hun eigen aanbod plaatsen. U heeft controle hierover door voor publicatie van een organisatieprofiel en haar aanbod op de website akkoord te geven.
  • De applicatie kan als complete website fungeren met bijv. een agenda en/of nieuwsoverzicht per wijk.

Nog even alles op een rijtje:
  • Eenvoudig te (hulp)vragen of aanbod plaatsen
  • Hulpaanbod ook door andere organisaties toe te voegen.
  • Zeer gebruiksvriendelijk op mobiele telefoons.
  • Particulieren kunnen reageren met of zonder account.
  • Automatisch berichtenverkeer.
  • Layout eventueel aan te passen naar uw eigen huisstijl.
  • De Buurthulpcentrale is in combinatie met de Vrijwilligersvacaturebank, vrijwilligersacademie en het cliëntvolgsysteem CRVS als één compleet platform te leveren.


Een voorbeeld van een buurthulpcentrale:
Voor Vrijwilligteylingen hebben wij een Vrijwilligersplatform gemaakt waar alle vrijwillige inzet samenkomt: Een Buurthulpcentrale, Vrijwilligersvacaturebank en vrijwilligersacademie in één systeem met het CRVS als CRM.