Checklist bij storingen
Onderstaande checklist helpt je te bepalen welke stappen je kunt nemen:
- Je ziet de inlogpagina niet, want je wordt doorgestuurd naar een andere website.
→ Waarschijnlijk is je IP-adres niet bekend en is de IP-blokkade actief. De CRVS-applicatiebeheerder binnen jouw organisatie kan het juiste IP-adres toevoegen aan het systeem. - Je ziet de inlogpagina, maar kunt niet inloggen.
→ Als je collega’s wél kunnen inloggen, vraag dan aan de CRVS-applicatiebeheerder binnen jouw organisatie om je logingegevens te resetten. - Je kunt inloggen, maar er treedt een fout op binnen het CRVS.
→ Gebruik de helpdeskfunctie in het CRVS of, indien dat niet lukt, info@wmomo.nl - Je kunt het CRVS helemaal niet bereiken.
→ Krijg je de melding dat de website niet bereikbaar is, dan kan dit duiden op:
- Een storing op jullie eigen server (komt het vaakst voor).
- Een algemene storing in het datacenter (zelden).
👉 In beide gevallen kun je contact opnemen via storingcrvs@gmail.com.