Wij hebben op dit moment een storing in onze telefonie. U kunt ons nog steeds bereiken op 06-14574048 of 06-26244145 of e-mailen: info@wmomo.nl

Checklist bij storingen

Checklist bij storingen

Onderstaande checklist helpt je te bepalen welke stappen je kunt nemen:

  1. Je ziet de inlogpagina niet, want je wordt doorgestuurd naar een andere website.

    → Waarschijnlijk is je IP-adres niet bekend en is de IP-blokkade actief. De CRVS-applicatiebeheerder binnen jouw organisatie kan het juiste IP-adres toevoegen aan het systeem.

  2. Je ziet de inlogpagina, maar kunt niet inloggen.

    → Als je collega’s wél kunnen inloggen, vraag dan aan de CRVS-applicatiebeheerder binnen jouw organisatie om je logingegevens te resetten.

  3. Je kunt inloggen, maar er treedt een fout op binnen het CRVS.

    → Gebruik de helpdeskfunctie in het CRVS of, indien dat niet lukt, info@wmomo.nl

  4. Je kunt het CRVS helemaal niet bereiken.

    → Krijg je de melding dat de website niet bereikbaar is, dan kan dit duiden op:
    - Een storing op jullie eigen server (komt het vaakst voor).
    - Een algemene storing in het datacenter (zelden).
    👉 In beide gevallen kun je contact opnemen via storingcrvs@gmail.com.