Wij hebben op dit moment een storing in onze telefonie. U kunt ons wel bellen op 06-14574048 of 06-26244145 of e-mailen: info@wmomo.nl

Het Cliëntvolgsysteem / CRM waarbij het altijd helder is:

Wat de situatie is van uw cliënten / mantelzorgers / vrijwilligers / beroepskrachten.

Welke acties u moet ondernemen.

Waar uw tijd en zorg naar uitgaat.

Wat de resultaten van uw inspanningen zijn.

Verschillende soorten CRVS
Het Clëntvolgsysteem CRVS wordt bij een nog altijd toenemend aantal organisaties door geheel Nederland gebruikt. De gebruikers zijn veelal verdeeld over brede welzijnsorganisaties, organisaties in mantelzorgondersteuning, vrijwilligersorganisaties, psychosociale zorg & GGZ, maar ook over sociale wijkteams, gemeentelijke WMO-loketten, jeugdzorg, lokale sociale dienst en reïntegratie- en outplacementbureaus. Wij bieden diverse soorten CRVS / CRM die direct in gebruik kunnen worden genomen:

Koppelingen met andere systemen

Data-analyse-tool Qlik Sense
Wij hebben een API gebouwd ten behoeve van Qlik Sense: Deze tool biedt zeer mooie visuals en grafieken van de managementinformatie die perfect gebruikt kunnen worden voor uw jaarrapportages. Lees meer hierover.

In principe kan het CRVS via API's op zeer veel verschillende pakketten worden aangesloten. Vraagt u ons eens naar de mogelijkheden. Naar het contactformulier.

Aansluiting op de Mantelzorgwaarderingapplicatie en onze andere applicaties
Het CRVS kan veilig communiceren met websites en webApps via API's. Wij hebben een API gebouwd ten behoeve van de jaarlijkse mantelzorgwaardering. De aanvragen komen zo direct in het Cliëntvolgsysteem CRVS te staan. Lees meer hierover.

Daarnaast is het CRVS natuurlijk direct aangesloten op ons Vrijwilligersplatform, op deVrijwilligersvacaturebank & Vrijwilligersacademie en Buurthulpmodule.

Wilt u overstappen vanuit een ander softwaresysteem naar het CRVS? Dan is het wellicht fijn om te weten dat wij ruime ervaring hebben met het migreren van data uit andere systemen. Wanneer u eens wilt overleggen met ons, kunt bellen op telefoonnummer (023)7853110 of e-mail info@wmomo.nl

Voordelen van het CRVS

  • Webbased/SAAS.


    Het CRVS is een webbased softwarepakket. Het CRVS is geen systeem dat op uw lokale computer draait, maar wordt aan u aangeboden op een speciaal voor u geregistreerd domein. Dit gebeurt uiteraard in een geheel veilige omgeving. Dit betekent dat er voor het CRVS geen software geïnstalleerd hoeft te worden op de eigen computer maar dat het wordt getoond in een webbrowser. U kunt het CRVS dus vanaf elke locatie bereiken. Het CRVS kan, indien u dat wenst, alleen vanuit door u gespecificeerde locaties geraadpleegd worden.
  • Flexibel en uitbreidbaar.


    Het CRVS kent een zeer hoge mate van flexibiliteit en wordt dan ook als maatwerk product aan uw organisatie geleverd. Wij kunnen desgewenst modules aanpassen of speciaal voor u op maat gemaakte modules implementeren. Uiteraard blijven wij ons ook ontwikkelen en worden er in de loop der tijd nieuwe modules gerealiseerd. Hiervan wordt u altijd op de hoogte gehouden, via de nieuwsbrief of onze website.
  • Meerdere gebruikersniveaus en meerdere participanten.


    U kunt zelf gebruikers toevoegen en aan hen een gebruikersniveau toekennen. Dit zorgt ervoor dat niet alle informatie voor iedereen toegenkelijk is waardoor de privacy van uw cliënten wordt gewaarborgd.

    Het komt steeds vaker voor dat er binnen 1 organisatie meerdere participanten/afdelingen gebruik maken van het CRVS, zonder dat men inzicht mag hebben in ieders klanten. Op zowel het niveau van de participanten/afdelingen als op het gebruikersniveau kan toegang worden verleend tot modules en onderdelen van modules zodat de privacy van uw cliënten gewaarbord blijft. Lees verder
  • Uitgebreide formulieren voor intakegesprekken en gespreksverslagen.


    Het CRVS biedt zeer uitgebreide formulieren die naar uw wensen zijn aan te passen. Door middel het registreren van een intakegesprek weet u exact wat de situatie van uw cliënt of hulpvrageris, wat de vrijwilliger of mantelzorger wil en kan en wanneer een persoon beschikbaar is.
  • Zeer uitgebreide managementinformatie (MI).


    Met één druk op de knop heeft u beschikking over de meest uitgebreide managementinformatie. Hoeveel cliënten heeft u, welke vragen worden er gesteld, welke voorzieningen worden aan deze cliënten aangeboden en hoeveel tijd besteedt u aan uw cliënten? Deze, en nog veel meer antwoorden op uw vragen kunt u met 1 of 2 klikken op uw scherm tevoorschijn halen. Lees verder
  • Het CRVS is modulair opgebouwd.


    Het CRVS is modulair opgebouwd. Modules kunnen eenvoudig worden aan- en uitgezet. De daarbij behorende functionaliteiten kunnen eenvoudig aan het gewenste gebruikersniveau worden gekoppeld.
  • Naar uw wensen aan te passen.


    Het CRVS is een kant en klaar systeem waar u snel mee aan de slag kunt. Bij aanschaf van het CRVS bieden wij u aan om de intakeformulieren naar uw wensen aan te passen.
    Daarnaast kunnen we na overleg, extra, specifieke aanpassingen voor u doorvoeren. Voor overige, kleine aanpassingen die gewenst zijn na het in gebruiknemen van het systeem bieden wij een onderhoudscontract aan. De verzoeken hiervoor kunnen worden geplaatst in de Helpdesk van het CRVS.
  • Veiligheid van onze systemen.


    Veiligheid is zeer belangrijk bij organisaties die gebruik maken van onze producten. Onze systemen voldoen dan ook aan de (privacy)eisen die in de AVG zijn vastgelegd. Voor loginschermen bieden wij overal een 2-factor-authenticatie aan. Lees verder
  • Een demo van het CRVS bekijken.


    Er is een demo-CRVS beschikbaar waar alle nieuwe modules en functionaliteiten bekeken en geprobeerd kunnen worden. Lees verder
  • De CRVS-webAPP.


    De webApp is een 'light-versie' van het CRVS die op smartphones te benaderen is. ‘Light’ houdt in dat ervoor is gekozen een beperkt aantal functionaliteiten beschikbaar te maken. Denk bijvoorbeeld aan het raadplegen van de stamkaart van een cliënt of mantelzorger of het invoeren van een kort verslag. Lees verder >>
  • Klantportaal CRVS.


    Met het klantportaal hebben uw cliënten, hulpvragers, mantelzorger en vrijwilligers de mogelijkheid het eigen dossier in te zien. Hiermee voldoet u aan de verplichting volgens de AVG dat een persoon (hulpvrager, vrijwilliger, mantelzorger, contactpersoon, etc.) altijd zijn eigen dossier moet kunnen inzien. Lees verder >>
  • Een API voor externe communicatie met het CRVS.


    Via een API kunnen externe, niet altijd door ons beheerde, websites gebruik maken van een afgebakend deel van de data binnen het CRVS. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het publiceren van vacatures op vacaturebanken, of aanbod van vrijwilligerswerk op bijvoorbeeld applicaties zoals de door ons ontwikkelde buurthulpcentrale.

Voordelen

Webbased/SAAS.

Flexibel en uitbreidbaar.

Verschillende gebruikersniveaus en meerdere participanten.

Uitgebreide formulieren intakegesprek en gespreksverslagen.

Zeer uitgebreide managementinformatie (MI).

Het CRVS is modulair opgebouwd.

Naar uw wensen aan te passen.

Veiligheid van onze systemen.

Een demo van het CRVS bekijken.

De CRVS-webAPP.

Klantportaal CRVS.

Een API voor externe communicatie met het CRVS.